[UFO Chicago] Auld Lang Syne

jordanb at hafd.org jordanb at hafd.org
Fri Dec 30 07:15:45 PST 2005

Here are the lyrics, in Scottish on the left, and a lyrically consistant
english translation on the right.

I know some of the verses in English are not entirely demonstritivly
consistant with the scottish. The purpose was to retain the lyric
structure.

Auld Lang Syne                      Times Gone By

Should auld acquaintance be forgot  Should old acquaintance be forgot
And never brought to mind?          and never brought to mind?
Should auld acquaintance be forgot  Should old acquaintance be forgot
And days of auld lang syne?         And the days of times gone by?

Chorus:
For auld lang syne, my jo,           For the times gone by, my dear,
For auld lang syne                   For the times gone by
We'll tak a cup o' kindness yet      We'll dring a cup of kindness yet
For auld lang syne.                  For the times gone by.

And surely ye'll be your pint stoop  And surely you're at your bar room
And surely I'll be mine              And surely I'm at mine
And we'll tak a cup o' kindness yet  And we'll share a cup of kindness yet
For auld lang syne.                  For the times gone by.

[chorus]                             [chorus]

We twa hae run about the braes       We used to run about the hills
And pou'd the gowans fine            And pull the daises fine
But we've wander'd mony a weary foot But we've wandered many a weary foot
Sin' auld lang syne.                 Since the times gone by.

[chorus]                             [chorus]

We twa hae paidl'd i' the burn       We used to paddle in the streams
Frae mornin' sun till dine           From morning sun till night
But seas between us braid hae roared But seas between us wide have roared
Sin' auld lang syne.                 Since the times gone by.

[chorus]                             [chorus]

And there's a hand, my trusty fiere  And here's a hand, my trusty friend
And gi'e's a hand of thine           And give a hand of thine
And we'll tak a right good willy     And we'll have a drink to our good
   waught                               will
For auld lang syne                   For the times gone by